Friday 20 September 2013

Yushra in Skoonlapper Towerland


Ek maak die boek oop wat oor skoonlappers gaan. Groen, pienk, pers, oranje, swart, al die kleurs van die reënboog en meer. ‘n Meng-en-pas van kleure om die wêreld meer helder te maak. Skoonlappers is geen twyvel die mooiste skeppings van ‘Mother Nature’. Maar skoons skoonlappers het verskuilde agendas met my.

“Pa, Skoonlapper Wêreld is ons volgende bestemming! Ek wil saam met die feëe dans!”. Drie dae daarna klim ons in ons bloedrooi BMW wat blink in die son en weg is ons op ons reis na ‘n skoonlapper towerland. Ek heht glad nie geweet wat om te verwag nie...Dit gesê, ek het glad nie geweet dat ek so groot sou skrik nie. Ek sou uit my broek gespring het as dit moontlik was...

Skoonlapper wêreld was beeldskoon. Ek het ingestap in ‘n towerland. Die skoonlapper het al rondom ons gefludder. Ek wou een wees, maar ek kon nooit een wees nie want ek was te besig om agter my pa weg te kryp. Daar het ek veilig gevoel van al die ‘gril’ oë en lang voelhoering wat soos stokke uit hulle kop staan lyk... Tot een my gevind het en reg voor my gesig was! Ek spring my oë toe want hulle het amper uit my kop geskiet. My hart het stil gestaan. My mond val oop en ek skree tot ek niks asem in my longe het nie. Daar was twee watervalleop my gesig.


Vandag hou skoonlappers om my te jag. Hulle is glad nie so onskuldig soos hulle verskyn nie. Tot hierdie dag, tien jare van af hierdie gebeurtenis, is dit veilig vir my te aflei dat ek meer as gelukkig is om hierdie wesens wat feërig is, in boeke te sien in die lig dans en om hulle te teken. Hulle is skadeloos solank hulle nie uit die prente of fotos kan spring nie.

2 comments:

  1. Enkele opmerkings:

    1. kleurs - kleure
    2. geen twyvel - ongetwyfeld / sonder twyfel
    3. Mother nature - Moedernatuur
    4. skoons - mooi
    5. feëe - feetjies
    6. Skoonlapper - Skoenlapper
    7. gefludder - gefladder
    8. kryp - kruip
    9. jag - jaag
    10. te aflei - vir my om af te lei
    11. foto's

    ReplyDelete
  2. Dit was nou 'n baie wonderlik om te lees!!

    ReplyDelete